Och bylo ich juz kilka: Tarpan, Citroen Dyane
6 i aktualny VW Golf GTD.
Skupie sie jednak na tym ostatnim bo to auto, ktore
wymaga kilka slow.
To co wg mojej wiedzy odroznia moje auto od innych
seryjnych golfow to:
-
podswietlenie bagaznika
-
czasowe wylaczenie swiatla w kabinie
-
pilka golfowa zamiast tradycyjnej dziwgienki zmiany
biegow (z napisem 4 + E)
-
regulcaj wysokosci fotela kierowcy
-
konslola srodkowa
-
spojlerek oraz czarna okleina tylnej klapy
-
dodatkowe swiatla dalekosiezne
-
gruba, 4 ro ramienna kierownica
-
drazek stabilizacyjny przedniego zawieszenia
-
14" felgi
-
czarne nadkola + malutka dolna przednia owiewka
-
obrotomierz i co sie z tym wiaze elektorniczny zegarek
-
otwierany dach
-
dzielona tylna kanapa w stosunki 3:1
-
sportowe fotele Recaro
-
radio + instalacja na 4 glosniki
-
zamykany na kluczyk i podswietlany schowek pasazera
Dodam tylko ze cale wyposazenie jest wyposazeniem seryjnym,
bez zadnych ingerencji czy przerobek.
Czesci typu konsola srodkowa w latach pozniejszych
byly juz wyposazeniem standardowym, w roku `86 za doplata lub w wersjach
nazwijmy je "wyzszych".
Wkrotce pojawia sie zdjecia i garsc danych, wrazen
i informacji.