To bys sprzet !
Kupilem motorek i od razu przypadl
mi do gustu.
Z racji musu kupna auta zostal po
roku sprzedany i kiedy dowiedzialem sie, ze "nowy" wlasciciel po 9 miesiacach
kupuje cos innego bez chwili zawahania podjalem decyzje - odkupuje go .
I tak sie tez stalo.
Sluzyl mi wiernie dlugo, na nim to
wlasnie pojechalem do slubu. Sprzedany
z racji kupna mieszkanka, jeszcze dlugo pozostal nieodzalowany. Ale coz
czas leczy rany - obecnie robi to VFR`ka,
skutecznie zreszta :-)
Chyba najlepsze okreslenie jakie
przychodzi mi do glowy to turystyczne enduro. Nie za slaby aby pojechac
w dluzsza podroz, nie za mocny, aby nie moc sie na nim uczyc jezdzic.
W zaleznosci od modelu - zwlaszcza
starsze nie byly wyposazane w obrotomierz.
Byly za to ciut mocniejsze - o 5
kM.
Z danych jakie pamietam na jego temat:
Silnik:
4 takt, 4 zawory
na cylinder SOHC chlodzony powietrzem z sucha miska olejowa
Pojemnosc:
595 cm3
Moc:
40 kM (strasze
wersje mialy 45 kM)
Predkosc max:
160 km/h
Srednic i skok tloka:
57 x 48.8 mm
Pojemnosc zbiornika paliwa: 15 l
Przeniesienie napedu: 5 biegow. lancuch
Rozruch: elektryczny
Wymiary:
2295/825/1205
mm dlugosc/szerokosc/wysokosc
Rozstaw osi: 1440 mm
Wysokosc kanapy: 855 mm
Masa wlasna: 156 kg
Zawieszenie:
Widelec teleskopowy
Monocross przod/tyl
Hamulce:
tarczowy dwutloczkowy,
tarczowy jednotloczkowy przód/tyl
Opony:
90/90 - 21 120/90-
17
Na koniec jeszcze kilka fotek: