To bys sprzet !
Kupilem motorek i od razu przypadl mi do gustu.
Z racji musu kupna auta zostal po roku sprzedany i kiedy dowiedzialem sie, ze "nowy" wlasciciel po 9 miesiacach kupuje cos innego bez chwili zawahania podjalem decyzje - odkupuje go . I tak sie tez stalo.
Sluzyl mi wiernie dlugo, na nim to wlasnie pojechalem do slubu. Sprzedany z racji kupna mieszkanka, jeszcze dlugo pozostal nieodzalowany. Ale coz czas leczy rany - obecnie robi to VFR`ka, skutecznie zreszta :-)
Chyba najlepsze okreslenie jakie przychodzi mi do glowy to turystyczne enduro. Nie za slaby aby pojechac w dluzsza podroz, nie za mocny, aby nie moc sie na nim uczyc jezdzic.
W zaleznosci od modelu - zwlaszcza starsze nie byly wyposazane w obrotomierz.
Byly za to ciut mocniejsze - o 5 kM.

Z danych jakie pamietam na jego temat:

Silnik:
    4 takt, 4 zawory na cylinder SOHC chlodzony powietrzem z sucha miska olejowa
Pojemnosc:
    595 cm3
Moc:
    40 kM (strasze wersje mialy 45 kM) 
Predkosc max:
    160 km/h
Srednic i skok tloka:
    57 x 48.8 mm
Pojemnosc zbiornika paliwa: 15 l
Przeniesienie napedu: 5 biegow. lancuch
Rozruch: elektryczny
Wymiary:
    2295/825/1205 mm dlugosc/szerokosc/wysokosc
Rozstaw osi: 1440 mm
Wysokosc kanapy: 855 mm
Masa wlasna: 156 kg
Zawieszenie:
    Widelec teleskopowy Monocross przod/tyl
Hamulce:
    tarczowy dwutloczkowy, tarczowy jednotloczkowy przód/tyl
Opony:
    90/90 - 21 120/90- 17
 
 

Na koniec jeszcze kilka fotek:

Kliknij aby powiekszyc    Kliknij aby powiekszyc    Kliknij aby powiekszyc    Kliknij aby powiekszyc    Kliknij aby powiekszyc    Kliknij aby powiekszyc
 

Dzwiek XT`ka (0,3 MB mp3)
 

Powrot